Түнгі сауда: неліктен түнде дүкенге барғанды жақсы көреміз?
Фото: IStock

Түнгі сауда: неліктен түнде дүкенге барғанды жақсы көреміз?

Ойлаңызшы: терезенің сыртында қараңғы түсіп, көшелер тынышталып жатыр, күннің уайымы, шұғыл тапсырмалар, қоңыраулар мен жұмыс чаттарындағы хабарламалардан қолыңыз босады. Ең жақсы уақыт — супермаркетке барып, тәтті-дәмділерге қажетті азық-түлік алу. Неге кешкі және түнгі уақытта дүкен аралау бізге жайлырақ екенін Anyqtime.kz зерттеді.

Күні бойы жұмыстың қамымен толғандар үшін кеш — жай ғана демалу сәті емес, шағын, бірақ маңызды босап шығу мүмкіндігі. Бұл кезде айналада шу жоқ, адамдар үйіне немесе кафеге асығады, ал сізде дүкенге баруға деген интуитивті тілек пайда болады. Акциядағы бәліштер мен салаттарды сатып алып, сериал көруге арналған тәтті-дәмділерге қажеттілікті толтырады. Бізде бәріміздің де осындай ритуалымыз бар: жуынған соң, жұмысқа киіміміз үтіктеліп, отбасы тамақтанып, бақытты болып, тек өз уақытың келді. TikTok-та отырып, сериал немесе фильм көру шырыныңыз немесе жаңғақтарыңызбен әлдеқайда жағымды, оларды сіз жұмыстан кейін дүкеннен сатып алғансыз.

Кеш пен түн — сатып алуға таптырмас уақыт. Мұнда адам қарасы көп емес, шулы орта жоқ, асығу қажет емес. Кешкі дүкен жай ғана зат сатып алатын орыннан гөрі ерекше, мұнда сөрелерді жаймен аралап, қалағаныңды таңдап, асықпай сатып алуға болады.

Біз дүкенде жұмыс істеп қана қоймай, сатып алушының қажеттіліктерін терең түсінетін сатушымен сөйлестік. Көбіне клиент өзі не қажет екенін түсінбейді, тек сөренің жанында болғанда ғана байқайды. Индира Мамирова — үлкен тәжірибесі бар, әр сатып алушыны жай ғана себеті бар адамнан гөрі тереңірек көретін маман. Ол саудадағы тәжірибесі мен құпияларын бізбен бөлісті, алғаш қараған кезде байқалмайтын сырына көз жеткіздік.

«Кешкі уақытта сатып алушылар шынында да әлдеқайда босаңсыған болады. Түскі уақытта барлығы асығып, жүгіріп-жүгіріп тамақтанады немесе бір нәрсе алады. Бұл оларды жүйкелі әрі ойланбайтын сатып алушыларға айналдырады. Ал кеш — адамдар асықпайтын, өздеріне уақыт бөлетін, сөрелердегі заттарды қарап, шын қажетті немесе қалайтын заттарын таңдайтын сәт. Кешкі сатып алулар күндегіден өзгеше, олар саналырақ болады. Күндіз көбіне тез тамақтануға бір нәрсе сатып алады, ал кеште бәрі басқаша», — дейді Индира Мамирова.

Индира Мамирова, кеш — адамдар үйдің атмосферасын жақсартатын тауарларға, декорға, үйге арналған ыдыс-аяқ пен аксессуарларға көз салып, сатып алатын уақыт екенін айтады. Бұл сонымен бірге дайын тағамды алуға, пісіруге уақыт бөлмеуге арналған уақыт. Әрине, алкоголь де көп сұраныста. 

Сауда орталықтарындағы жеңілдіктер түндері

Бұл тиімді сатып алуларды ұнататындар үшін нағыз оқиға. Көптеген адамдар осындай күндерді күтеді, сол кезде қажетті заттарды толығымен сатып алу мүмкіндігі болады. Түнгі акциялар тауарларды арзандатылған бағамен алуға ерекше мүмкіндік береді, әрі көбінесе қосымша бонустар мен сыйлықтармен қатар жүреді. Дүкендер клиенттерді тек түнде ғана қолжетімді арнайы ұсыныстарымен тартады, бұл кешкі сағаттарын шопингке арнағандарға ерекше атмосфера мен мереке сезімін сыйлайды.

Алайда, бұл оқиғаның екінші жағы да бар. Тартатын жеңілдіктерге қарамастан, сауда орталықтарындағы түнгі жеңілдіктер көбінесе мәңгілік кезектермен өтеді. Осы кезде дүкендер жеңілдікпен тауар алуға ұмтылған адамдар ағынына айналады. Түнгі сағаттар болса да, жиналатын халық саны күндізгі ең көп уақыттағыдан кем түспейді. Адамдар кассаларда ұзын кезектерде тұрады, соңғы жеңілдіктер үшін таласады және ең тиімді ұсыныстарды іздегенде бір-бірімен соқтығысады. Түнгі жеңілдіктер адамдарды жарықтың қараңғыны тартқанындай тартады екен деген әсер қалдырады.